MediQuest patiënt-tevredenheidsonderzoek

Om zorgverlening op een zo hoog mogelijk niveau te houden, moet je niet alleen kritisch naar de behandelresultaten kijken, maar ook goed luisteren naar patiënten. Als een behandeling goed afgestemd is op de mens achter de patiënt, dan zal deze effectiever zijn. De resultaten zullen beter aansluiten bij de verwachtingen en onnodige teleurstellingen kunnen dan worden voorkomen.

Een goede samenwerking tussen patiënt en therapeut is essentieel. De mening van de patiënt speelt een belangrijke rol bij het opstellen en afstemmen van een doeltreffend behandelprogramma. Het uiteindelijke resultaat zal het product zijn van goede therapie en een welwillende gemotiveerde patiënt.

Uw zorgverzekeraar wil uw mening horen, vandaar dat zij enquêtes houden om de patient-tevredenheid te onderzoeken. MediQuest verzorgt deze enquêtes en wil uw ervaring met de zorg die u van ons ontvangen heeft, graag van u vernemen. MediQest zal u hiervoor een email of brief sturen, uiteraard alleen indien u géén bezwaar heeft!

Op ons ‘intake-formulier’ (vraag 13) kunt u aangeven of u hier bezwaar tegen heeft.